Monday, November 8, 2010

not easy ! ^_^

yesterday..yes !! dapat jugak aku jumpa sistersugarlelah..:)
hmm..bkn apa..aku g penang hanya semata-mata nak JUMPA dia !


aku ingt smalam aku da x dpt jumpa dia..so sad..:(
but..aku nk bg dy something..aku keep on call dia pas konsert..
dia x angkat..i dont care if dia bz..aku kena bg jugak bnde tu..
bila lagi? kan kan? 
punya call byk kali..dia tetap x angkat..:((
suddenly..dia call aku..wahwah :)
dia tanya aku kt mana..aku tnye dia balik dia kt mana..
dia ckp dia kt pintu keluar dah..*owh nooo !!
hmmm..macamana nak jumpa ni??? haihhh
xpelah..aku nk berkorban jap..
aku ckp kt dia..aku g kt pintu keluar tuh skang jugak!


korg taw x? pintu keluar dia n tempat letak kereta kami sgt sgt jauhh !!
kami kt hujung belah kanan..dia kat hujung belah kiri..
dah la dataran tu BESAR !
kalau aku naek kete g pintu keluar dia xpela..
aku JALAN KAKI kott !
tapi sumpah..aku x penat ponn..mengah cket je..hehe..sbb excited lbey..haha


bila dah dekat nan van dia..aku nmpk ada owg bkk pintu van..
yeay !! dia keluar :)
bestt sgt sgt sgt sgt !!
pstu biasa la..adegan peluk memeluk..haha..(aku suka) haha
tp..aku xtaw la if ak bau masam..haha..sbb aku tggu dy dah lama kot..dok terpacak kt dataran tu..
tp yg pasti ! dia WANGI !!!!! fuhhhh :)


then aku bg la dy 'something' tuhh..hihi..
dia ckp dia nk pkai bnde tu besok..hihi..
aku tak bg dia sorg je..
geng dia pon dpt gak..hehehehe


then..mcm biasa..
kami pon snap snap pics..
batery phone aku low..so snap guna phone kakak aku je la..


ok..masa utk berpisah..huhhuhuhuh..
dorg dah nk g..kitorg pon nk g la kt tmpt kitorg park kereta..(yg jauh tuu)
tetiba dia ckp nk tumpangkan kitorg smpai tmpt park kereta..
wohhhooo..rezeki jgn ditolak..huhu..


oh tidakkk !! kan da tiba masa berpisah ! huhu..
bye bye bye..huhu
(aku smpt lg tgok plat van dorg kali ni hehe)
WTT5**4 (hehe..mana bole gtaw full..secret..kihkih)

actually kan...aku xdpt nk share pics nan korg..sedih nyaa!
nak taw kenapa? sebab semua pics yg kami snap..gelap !!! haduihh..
mentang2 la tempat tu gelap..huhu :(
tp xpe la..aku ttp happy walaupun penat..haha


sumpah korg..mmg penat sgt sgt sgt..
dari pagi xrest lgsung..tp aku x kisah..
aku cuma risau family aku je laaa..
dorg kelihatan sgt penat..aku xpela..
aku penat berbaloi..dorg? apa dorg dpt? hurmm
kesian dorg kann?
thank you MAMA,PAPA n OVE AYYY..<3 u all so muchhh !!!!


lupa lak nak gtaw..
kematu bontot aku dduk kat dataran tu !
batu kottt..haihh..dah la lama..
haha..tapi xpe :)


dah la..byk nihh..haha..harap korg larat membaca..hehe..

No comments: