Tuesday, July 12, 2011

entah mngpa bgitu gembira .

HAHAHAHAHAH . ok nk citer psl td kt skola ,
today xde citer psl H cuz aku xnk ckp+tgur or pape jelah yg psl dy .
nga touching cuz dia x bls msg aku . HOHO
so today aku nk citer psl 'someone' jengjengjeng HAHA
tgh tggu bunyi loceng pagi2 tu ,
ternampaklah aku kelibat seseorang ni hehe ,
entah mngapa aku trus trsenyum+trsengih tnpa henti setelah melihat beliau td pg
beliau kelihatan sgtsgt menarik , mksd aku GILERRR MENARIKK !
ada ssuatu pada beliau pg td yg mmbuat aku gembira
saja je lalu sblah beliau , konon nk buat kerja , pdahal nk usha beliau HAHA
cehhh ~ lalu sblah beliau buat-buat tak nmpk beliau haha
lalu untuk kali kedua , beliau menegurku ! wakaka
beliau pggil : wani ! ( smbil menunjuk ke arah sesuatu dan tersenyum )
ahhh Tuhan saja yg tau betapa gembiranya aku disaat itu HAHA
aku membalas pggilannya dgn snyuman+sengihan kegembiraan ahaha
aku berlalu pergi dgn mulut yg masih tersengih HEEEEEE
time perhimpunan , mataku asyik memerhatinya , sbb sumpah menarikk perhatian ! haha
dan itulah yg terjadi setiap kali aku terlihat beliau di sekolah td : aku tersengih :D
selepas rehat , aku sajalah nk kacau beliau kan ,
aku ckp kt beliau bahawa beliau kelihatan sgt menarik hari ini HAHA
dan aku suka apa yg beliau jwb !!! nk tau apa beliau jwb ??
HAHA biarlahhh rahsiaaa ~~~ 
so kesimpulannya , hari ini beliau menceriakan hariku ^^
terima kasih ! saya sgt menyayangi anda <3

p/s : korg rasa phm x aku citer psl cpe and apa sbnrnye ? haha mungkin x bpe jelas , hny yg tau je yg tau , hikhik .and also , ayat aku skema kn ? x pnh dibuat aku tlis blog ayat macam ni , ni msti trikut Shafiqah Roslan nehh , dy kn ayat berbunga2 xD

No comments: