Monday, December 19, 2011

kamu


diorang banyak cerita kat aku ..

  • keburukan kau
  • kau kutuk orang
  • kau pandang rendah pada orang

dan macam-2 lagi , aku hanya dengar dan sengih .
diorang akan kata "kau sayang sangat dia kan"
emm ya memang aku sayang kau ,
aku rasa apa yang diorang cerita tu tak betul ,
sebab aku kenal kau , aku kenal ..
mereka yang tak faham cara kau berfikir
dan kenapa kau melakukan sesuatu benda tu
aku faham , mesti ada sebab kau buat semua tu kalau betul pun kan .
sebab aku yakin kau seorang yang baik :)
mungkin kau nakal , tapi kau tak jahat :)
tapi sayang .. kau tak nampak semua tu ,
diorang pelik dengan aku ,
aku still sayang kau dan pretend macam tade pape jadi antara kita ,
walaupun kau pernah buat aku menangis dan menderita
selama beberapa bulan .. tapi aku tak pernah putus asa :)
sebab aku takkan mampu lupakan semua pernah terjadi antara kita ^^
sesuatu yang aku ade , yang mereka tiada .. :)

No comments: