Saturday, December 24, 2011

PMR candy-death xD


sedar tak sedar , pejam celik pejam celik ,
tahun yang aku takutkan dah sangat-2 hampir ,
hmm . 2012 .. ade empat perkara je yang aku rasa best pasal 2012 ,
sebab birthday aku , free call , birthday beliau and after PMR
but sebelum PMR tu , perghhhh arghhh tak sanggup nak fikir
kakak aku cakap "tahun depan kamu PMR , tak boleh keluar dah , duduk je kat rumah"
ohh damn , takkan sampai macam tu ? UPSR dulu ok jeh aku jalani hidup macam biasa haha
#itu UPSR laa . ini PMR .. err lain ekk ??? wawawa tertekan *belum masuk form3 lagi
haehh risau risau . siapa tak nak dapat result bagus kan ?
seteruk-teruk aku , walaupun aku ni suka main-2 , tak serius bila exam ,
tapi aku risau la PMR ni . *kot sekarang ni je risau , nanti lupa diri
aku nak banggakan orang-2 tersayang aku ,
aku nak jugak buktikan kat mereka yang aku boleh !
tapi camne ? rasa-2 ade potensi ke nak dapat straight A ? *mekk nak straight A je~
kalau tak silap aku semenjak masuk secondary school ni ,
paling banyak A aku dapat pun 5 or 4 camtu la ..
haeshhhhhhhhhhhhhh

sekarang ni simpan azam dalam dada !
nak belajar elok-2 tahun depan ,
be more focus on PMR ! dah takde masa nak main lagi !
aku nak dapat result bagus !!
mudah-mudahan azam aku akan terus kekal di dada !!!

maybe tahun depan takbole nak berangan lebih ,
takboleh texting-2 lebih ,
and paling penting no angauu !! haha
so H , tahun depan taknak jatuh cinta kat kau :p
hahahhahaha *macam pernah angau jeh ngan die :p
sorry H , bukan taknak angau kt kau ,
cuma aku selalu tak bagi diri aku angau ,
bahaya nokkk !!! haha seriously bahaya .
cukuplah sekali dulu ;)

p/s : i really need you for me to face PMR , give me your full support okay ! seriously for the PMR i need u more than my MR.H . .


No comments: