Friday, December 16, 2011

songlap !


salam 1 Malaysia ! haha aku gembira hari ni sebab tersayang-2 aku gembira ^^
oke nak cerita pasal semalam , p tengok movie dengan sister and brothers wahaha
p tengok cerita Songlap weh .. yang bestnya , aku ni bukan cukup umur ! wahah
cita tu 18 . lagi bestnya , bukan aku sorang tak cukup umur ,
brother aku sorang ni pon tak cukup umur haha
lepas tu , kakak aku lupa yang cerita ni 18 , dia suruh la aku p beli tiket ,
aku pun selamberr jela beli , tiba-2 tengah syok beli ,
akak kt kaunter tu tetiba tanya daaaaa ~~~

akak : ade bawah 18 tengok cerita ni tak? *nada macam polis wahaha
aku : takde *muka tak reti menipu wakaka
akak : betul ni ? cerita ni bawah 18 tak bole tengok tau! *nada tegas macam cikgu
aku : takde ! *muka cuak wahaha

lepas tu tetiba kakak aku datang , aku terus suruh die je pilih seat and aku blaaa~
lepas dah beli , aku story la kat kakak aku pasal akak kat kaunter tu ,
pastu kakak aku kata tiket kami ade tanda highlight purple ,
aku dah heran~ aik selama ni laa aku tengok movie , tak penah ade highlight
nak kata sebab movie 18 ? dulu penah gak masuk sekali curi-2 , tade highlight pun
emm kenapa ek ? kami dah risau la takut kantoii~~ sebab ade highlight kot !
confirm-2 brother jaga tiket tu perasan ! fikir punya fikir punya fikir
tetiba brother koji aku dapat idea , die nak padam highlight tu guna air
perghhhhh berhasil doe ! wakaka ade la kesan cket sangat ..
tapi confirm brother jaga tiket tak nampak sebab situ kan gelap ,
oke time masuk tunggu waktu tngah ramai ,
kami (aku ngan brother kecik aku) menyelinap la blakang brother-2 besar kat situ haha
ALHAMDULILLAH ! nasib baik lepas weh ! aku dah cuak giler kot !!
pastu dengar-2 ade budak kantoi kan , aku syukur sangat-2 dapat lepas huhu :')

tapi korang tau tak ape yang buat aku sakit hati ?
kami rasa ceritanya tade 18 mane pon ! tade tunjuk ape pon !
bukan aku nak tengok , tapi aku geram beria sangat tak bagi kami masuk ,
padahal ceritanya tade pape kot ! sumpah cakap takde !
komen pasal cerita tu best or tak ? emm aku malas nak komen
renung-2kanlah sendiri , dan selamat beramal ! wahaha

No comments: